Reklamní agentura Zobrazit menu

 

Všechny články

 

Pokud zrovna nemám telefon u ucha nebo neřeším, jak firmu posunout dál, rád si nakreslím nějaký design, protože jsem původně designer. Ve volném čase mě najdete v ušáku s dobrou knihou, na kole nebo v mé dílně, kterou jsem si doma vybudoval.

Konec bannerů ve Flashi?

Štítky: MagazínOstatní
Autor: Michal Brtníček

Publikováno: 06.09.2015

 

flash vs html5

Google od 1. září 2015 začal blokovat reklamy ve formátu flash ve svém webovém prohlížeči Chrome. Chrome přitom dle posledních statistik využívá více než 50 % uživatelů internetu, což už je číslo, kterému byste měli věnovat pozornost.

Toto číslo je důležité hlavně pro inzerenty, kteří dnes ještě používají reklamy ve formátu Flash. Google sice některé reklamy vytvořené prostřednictvím AdWords převede do formátu HTML5, ale bohužel ne u všech reklam to půjde. U některých bude třeba formát převést ručně nebo dokonce vytvořit reklamy nové. Týká se to reklam vytvořených přímo uživatelem a nahraných do účtu ručně.

Převést reklamy můžete třeba pomocí mujbanner.cz. Dokážeme do HTML5 převézt i ty bannery, ke kterým nenajdete zdrojové .FLA soubory. A to vše dříve než byste řekli "rest in peace flash".

 

 

 

Přidat komentář

 

Předchozí článek Následující článek

Sociální sítě

 

Meebio newsletter

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Spamovat vás nebudeme - na to nemáme čas.

 

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra Globus Subway česká tisková kancelář Fujitsu KIA DHL