Reklamní agentura Zobrazit menu

 

Všechny články

 

Pokud zrovna nemám telefon u ucha nebo neřeším, jak firmu posunout dál, rád si nakreslím nějaký design, protože jsem původně designer. Ve volném čase mě najdete v ušáku s dobrou knihou, na kole nebo v mé dílně, kterou jsem si doma vybudoval.

Ukázky mobilních e-shopů

Autor: Michal Brtníček

Publikováno: 24.05.2011

 

Mobilní e-komerce se začíná čím dál tím víc prosazovat, čím více používáme chytré telefony. Nestačí jen optimalizovat internetový obchod, aby se dobře zobrazil v prohlížeči mobilního telefonu, ale musíme pro mobilní telefony nabídnout zcela nové rozhraní přímo pro podmínky telefonů a hlavně zjednodušit jej odstraněním zbytečných funkcí.

Kvalita se nepozná tak, že již nemáme co přidat, ale naopak, že už nemáme co odebrat. U webových stránek pro mobilní zařízení a hlavně u internetových obchodů to platí dvojnásob. Mobilní verze webů, potažmo e-shopů jsou doménou hlavně větších firem, které mají finance na investice do mobilních verzí svých služeb, ale ani menší firmy by mobilní zařízení neměly ignorovat. Máte přehled, kolik lidí navštěvuje váš web z mobilního zařízení?

Investice to mnohdy nebývá nejmenší, ale v konečném důsledku se vyplatí. Ukázky rozhraní upravených přímo pro potřeby mobilních telefonů posbíral server Webdesigner Depot, prohlédněte si je níže.

Malý dotaz na závěr: uvažujete o mobilní verzi vašeho webu nebo e-shopu? A jaký na to máte názor? Těšíme se na vaše komentáře :)

 

 

 

Přidat komentář

 

Předchozí článek Následující článek

Sociální sítě

 

Meebio newsletter

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Spamovat vás nebudeme - na to nemáme čas.

 

Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra Globus Subway česká tisková kancelář Fujitsu KIA DHL